ВЕСТИ ИЗ ОКРУГОВДенсаулықҚоғамМЕДИЦИНАЛЫҚ САҚТАНДЫРУ

Дене белсенділігі денсаулыққа зияны жоқ

Дене белсенділігі дене күшін артады, негізгі алмасу үдерістерінің жақсы болуына, дене салмағының қалыпты болуына әсер етеді.
Дене белсенділігі психикалық, физикалық денсаулықты нығайтуға ықпал ете алады. Баспалдақпен түсіп көтерілуде де физикалық жаттығу. Жұмыста да орындықта ұзақ отыра бермей, жиі қимылдау қажет.
Күніне 20 минуттан кем емес таза ауада серуендеу қажет. Жаяу жүру адамның есте сақтау қабілетін жақсартуға ықпал етеді, қан айналымды реттейді. Күнде 1,5 шақырым жаяу жүрудің ешқандай да зияны жоқ.
Дене белсенділігі үшін ыңғайлы жағдайларды қалыптастыруға тырысу, мысалы, жаяу жүргіншілер жолы мен велосипед жолдарын салуды ұйымдастыру, нақты бір аумақтың жайлы болу үшін ынталандыру шарты бола алады.
Суда шомылу, жүзу, су ішіндегі ойындар – жаттығулардың ең бір пайдалы түрі, жүйке жүйесінің нығаюына себеп болады. Жүзу уақытында бұлшық етке түсірілген күш бала ағзасын шаршатпайды. Жүзе білу дағдысы адам баласына әр түрлі жағдайларда да қажет.
Спорттың кейбір түрі, мысалы артериялық гипертензия кезінде жүгіру адам денсаулығына кері әсерін тигізуі мүмкін.
Міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыру жүйесінде стационарлы көмек көрсету кіреді.

М.Сымылтирова
Жалпы тәжірибелік дәрігер
Іле аудандық орталық ауруханасы

0

Амандык Баталов доложил Первому Президенту Казахстана Нурсултану Назарбаеву о развитии Алматинской области

Алдыңғы ақпарат

Жарақаттар және алдын алу шаралары

Келесі ақпарат

Оқи отырыңыз...

Пікірлер

Пікір қалдыру

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *